ee--åå--ee--åå

Vi e FC Z , eåeå. Tihitihi. Ikväll klockan 20 så e de på tv igen, längtar redan.

Jaha, gårdagskvällen blev som jag trodde. Var tydligen Sagan om de två tornen igår, missade det bästa eftersom jag somnade som vanligt. Men fick se snyggo-Legolas en stund iaf. Så frän när de räknar antal döda. Ska skaffa mig en alv tror jag. Men missade iaf med olifanterna. Crap.

Upupey. Söndag. Kul jul. Not. Hatar söndagar.

Ska nog käka Johanssons torsk idag, vet ba inte va jag ska göra med den.

Kall. Fryser som en fiskpinne.

Nattliga sms utan innehåll, big skräll.

Hur man än gör blir det fel, ååå, bry er inte så himlans mycket utan gör det ni ska istället.

Kollade på den där klassfesten, ska inte gå iaf. Kan inte åka hem så mycket. Helt sanslöst ju. Dessutom onödigt dyrt.

Nä, dra upp täcket över huvudet och låtsas att man är död vore kanske en bra sysselsättningen för dagen. Bara fyra dar kvar nu iaf. Sen Beijing. Förvänta er inget, så lika är vi inte.

Satt igår och funderade vart jag åker nästa gång. Har mina planer. Funderar på att sticka ensam. Behöver jag inte bry mig så mycket och kan därmed vara mig själv.

Hörs. Kanske.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits