Brist på fantasi

Vet inte vad jag ska skriva. Vet knappt vad som skett  under de senaste timmarna. Var på Redbrick igår. Mycket trevligt. Nya bekantskaper. Mycket att fylla min lilla hjärna med.

Kladdkaka innebär inget bra för min mage. Eller så är det mixen av allt som gör att det inte är bra. Fy fasen är allt jag kan säga.

Lyckopiller nästa.  Inte ens up up ey, bara crap.

Fortfarande förkyld och hostig. Jag är en värdelös människa. Kissar på er ändå.

Like I care. Riktigt rejält.

Hade en idé idag. Tyckte att jag var riktit smart. Blir väl inget av det ändå om jag gissar rätt.

Det var då hemskt vad jag känner mig nere. Borde börja skriva dagbok, orkar bara inte sitta med en penna och anstränga den usla handstilen.

Bläsch.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits