Öppet hus och rödtuta

Jopp, var på Skranta idag och kollade runt. Lite kram här och där. Grr, läckerbit ;) Nä, men ärligt, saknar de där. Verkligen. Fab 5 var bara Fab 4 idag. De var fabolous anyway.

Godkänt idag då glitter, göööööööött. Tar åt mig av äran :D

Kluckis i mitt hjärta. <3    Helvurt...

Missa handla rödtutan som jag skulle men fick hem 2 andra =) Tihitihi. Och nu mumsar man på en julcider med äpple och kanel. Borde kolla om den finns i lättvarianten oxå, men systemets får duga så länge. Hihi.

Var som en levande reklampelare idag. Bra kvalitet iaf. Jag gör bara kap.

Min tand verkar inte ha planer på att skärpa sig. Bara att bita ihop... haha...

Det känns som om det finns en osynlig kniv som bara vrider runt inuti mig. Varv efter varv efter varv. Samtidigt snurrar hjulet bara forrtare och fortare.

Upupeeeeey

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits