Nyfixad i barret

Oh yes, var som en extreme makeover typ. Nöjd iaf med håret=) Sen får vi väl se hur länge det tar innan jag fattar att jag inte får till en frisyr med det.

Vart är folkets julskinkor???Crap.

Glor på South Park, Kick ass!!

Och nu kollar jag ju lagligt. Skitavgifter.

Har idag lagt på brevet till Posten, frankerat och klart. Förtryckarorganisation är vad det är.

Hmm, vad har jag annars på hjärtat då? Kanske att hjärtat inte mår så bra. Tydliga tecken på hur det har varit. Bara att vänta och se när det slår till på riktigt.

Var inte min Pärla som varit ute. Finns en till Pärla. Härmapor.

Jeje, upupey.

Fru Potter has spoken. =)

KOllade Gay Army igår. Kvalitetsprogram, ska följa=) Fick en veckans kille på en gång. Skulle kolla Outsider idag men det var för äcklisch.

Ska tatuera in Eric Cartman. What a guy :D

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits