Hemkommen pärla och pinsamhetspoäng

Jopp, lilla pärlan har kommit hem i garaget idag. Blir däremot lite fundersam om Pärlan varit ute på olovlig vift under tiden jag var i Kina... Men attans vad fin den är, ett kärt återseende =)

Och pinsamhetspoäng, jopp tillåme det har jag lyckats med. Men jag fick det jag ville trots att personalen menade att det inte var säsong.

Skulle hem till Hjortz och hämta Pärlan. Telen ringde, "Hur går det" och jag ba "Jorå, e lite kallt bara". Sen funderade jag hur han kunde veta att jag var ute och gick men kom fram till sen att han undrade hur det gick för ungen=) Hahaha. Sorry... var trevligt samtal iallafall.

Sitter med en Lolex... hahaha.

Irritationen väller över mig. Inte bra Liza. Lugn.

Guacemolen var inte så od som jag hoppats.

Suck, missar jag partajet ändå. Ååå.

Funderar över tidningarnas moral och etik. Ingen annan utom Expressen har gått ut med fullständigt namn. Tycker faktiskt lite synd om honom. Fattar iallafall inte hur just han kan ha blivit en mördare.

Nä, ska man va lite seriös på kvällningen här hemma tro.

"Nä varför ska du det, det där klarar du bra själv". Tack... fast du vet det inte=)

Å jag såg inte att det var hon som vinkade, var tvungen att maila idag och skylla på Melkers otvättade rutor.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits