Hemkommen med tidskillnaden i kroppen

Jopp, kom hem igår från Beijing. Mamma och jag tog en kebabtallrik på Viking och taxi hem. Käkade i köket, lade oss och sen toksomnade jag. Saknat min säng. Mycket. Vaknade klarvaken i morse runt halv sju. Vid halv tio åkte vi till Tarja och hämtade bilen. Fick biskvier, mumma. Hem. Mamma drog till Äby. Sen satt jag och gjorde powerpoint på bilderna från resan. Skulle varit ut med Ami, men var taskig och avbokade. Blev nämligen akut trött. Somnade alldeles för tidigt i soffan och vaknade hmm, tio i fyra var den nog eller nåt. Och sen dess har jag varit vaken. Klockan är nu 5.45 typ. Har tvätt klockan nio, men jag antar att jag slocknar tidigt idag igen. Vill inte jobba, vill bara sova känns det som.

Hur har då veckan varit? Självklart bra. Vet inte om jag ska skriva ned nån typ resedagbok, är i valet och kvalet. Var lite inne på att blogga under veckan, men avstod från den tanken. Faktiskt rätt skönt att inte ha haft nån data.

Innan jag nådde Arlanda hade vi löst mordet. Tycker att det är sanslöst. Han kan inte ha gjort det... inte urtypen för en mördare liksom.

Pratat med Klucken idag. Tänk om det kunde finnas nåt jag kunde göra.

Nähä, ska man försöka sova nån timme kanske. Suck...

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits