Bio och pinnar

Oh yes, tränar min lilla hjärna genom att käka med pinnar hemma. Sägs ju att man blir intelligent. Dessutom tycker jag att det är roligt. Riktigt roligt. Har fått in snitsen efter veckan i Kina, ska bara underhålla mina nyinlärda kunskaper.

Låg hemma i soffan idag (som resten av helgen) å sen så bestämdes det huxflux att jag och Bodd skulle på bio. Blev Flightplan, var inte alls så dålig som den fått recension om. Skojigaste var att vi bara var sex i salongen. Sen satt vi kvar lite och diskuterade filmen och det sjuka är nog att vi inte riktigt fattade allt ändå :D Många luckor i handlingen eller så är det vi som är extremt korkade. Långsökt ab.

Efter att jag skjutsat hem Bodd så såg jag blåljus så jag var tvungen att åka två vändor för att få reda på bilnumren. Så nu har jag fått veta en civilsnut=) Spännande värre sådär på söndagen. Kom hem, pratade lite med Hjortz och det var tur det=) Ska försöka snika in mig nu sådär i sista sekund. Tihi.

Pratade med Kluck. Nassinassi, mörkt i butiken. Hehe.

Posten sköter sig inte. Papsen har inte fått hem sin farsdagspresent.

Och sen , helgens stora sorg: Robinson förlorade den enda som är värd att bli vinnare. Robban kom tillbaka!

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits