Äntligen fredag, eller?

Som vanligt atrött när klockan ringde, låg och glodde på Oz igår. Var hundra på att han skulle dö och var beredd att blunda när strömmen skulle slås på, men icke.

 

Måste ner och handla idag till mamma och pappa. Fick förfrågan igår om det skulle vara fjäskmat, haha, ja, så kan man också uttrycka det. De ska minsann inte få se mitt tomma kylskåp.

 

Vaknade och kände knappt igen mig, varför kan jag aldrig ha städat jämt? Är ju riktigt snyggt ändå...Lär käka frulle. Premiär i mitt nya kök =) På återseende.

 

Senare...

Har stressat som en toka idag men är ändå nöjd, trots att halva lönen försvann känns det som. Har tillåme vart ute i spåret med mamma så här på fredagskvällen. Kollade sista kvarten av det program jag inte ens tänker nämna, kan antyda om vad det var genom att säga: Jag hoppas jag aldrig behöver träffa nån som dom i trafiken.

Kände idag att skämten gått över en gräns. Kanske är det mitt eget fel, jag vet inte, Strunt samma, det är som det är. Har idag förevigat mitt kylskåp, måste ha som bildbevis när folk annars tror att det alltid är tomt. På något skumt sätt så känns det ändå som om det är flashigt, lyxigt, moget och vuxet genom att ha ett välfyllt kylskåp. Har verkligen de rätta sakerna där nu. Och vad är det för ansträngning egentligen? Kostar inte så mycket om man väljer rätt produkter. Kanske dax för mig att börja bli vuxen på riktigt.

Träffade på Bodds turban idag igen. Höll på att dö av skratt här hemma på lumchen när vi mötte honom vid min ingång. Senare såg jag honom på bolaget. Helt otroligt. Bodd vände sig om iaf, haha, jag undrar jag om hennes kommentar på Mackedonken i onsdags hördes. Mohaha.

Pumpat upp min nya madrass idag (inköp Jysk 598 kr) och vet nu att den låter fruktansvärt mycket. Ska aldrig pumpa den mitt i natten, kommer garanterat att få en vräkning då...

Får se om jag ska hålla mig vaken på sista Oz nu. Hittade inget band att spela in det på. Besöket har lagt sig. Skrattar på mig efter alla kommentarer. Papsen tycker det är som att vara på sjön, e bara ett metspö och mask som saknades menar han. Det guppar så hemskt. haha.

Nej, adjö med er!


Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits