Som vanligt nyfiken

Det är bara att erkänna, jag kan inte rå för det. Det bara blir så ... så på lunchen bestämde jag och Bodd oss för att ringa nån.  Haha. Jag vet, så himlans nyfikna. Skit samma. Den första svarade inte, hmm, tror nog det e hon som ringt sen, så jag ringde till den andra istället. "Aa hallå" "Hej, ursäkta jag ringer å stör dej" "Det e luuuuugnt" "hehe okej, duuuuuu, jag e nyfiken som vanligt... vilka ?" osv... haha. Efter samtalet berättade jag i triumf för Bodd och spekulationerna var åter i gång. Skönt att även hon vart "ironisk", haha. Känner att jag provocerar, kan inte låta bli. Så himlans störd just nu

 

Till nåt annat. Jag hade motvind igår när jag spelade slime... det var ärligt det. Min slimegubbe hade luggen i ögonen och såg inget. Vet bara inte vart jag ska överklaga resultatet...

 

Shit va oseriös jag e känner jag... hehe dagens rolighet svarade ju Spänn för. Hahaha, jag säger bara "Det e så gott med Toffifee". Mohahahahaha.

 

Satt idag och hörde om konsekvenserna för det "underbara" igår. Blir lite fundersam. Är det sånt som man ska göra för att det tunga artelleriet ska kopplas in direkt. Varför klassades detta värreb än det som inträffat hos oss? Var det för att det var rektorn som drabbades under ett tal? Vad var det som var så hemskt i agerandet? Framkom även att det var ett gäng som varit mycket berusade och vad ska då göras åt det problemet? Jo, till nästa år så kanske man ska tidigarelägga aktiviteten. Det är bisarrt. Vi fick ju informerat förr att målsman kontaktas och polis tillkallas om de inte skulle lämna området. Men igår så satt dessa under en hel avslutning och störde. Vad är skillnaden programmen emellan? Jävla statuskrig är vad det är. Blir irriterad för sånt där. Så får man sitta och försvara de sina när andra kan bete sig hur som helst.            

Under våren har jag ofta kommenterat "längst ner i näringskedjan". Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Idag kändes det som om jag var och grävde i maskars skit. Allt kändes så meningslöst, blablablabla.

Blev också fundersam över vissa uttalanden idag. Därför jag å Bodd var nyfikna. Hon sa en sak som jag ändå kände mig stolt över "Ingen av de två skulle sätta dig i en sådan situation". Jag vill så gärna tro på det, samtidigt gnager det i mig. Men kanske är det så, att genom jag varit den jag varit så har det inneburit att jag i deras sällskap kan känna mig trygg. Men trygg för vad? För att inga egentligen ska se vilka misstag jag gör? Och hur vuxet är det? Att inte stå för det, utan försäka släta över. Men kanske är det så man ska ta sig fram i livet, genom att sopa undan alla spår under den röda matta som lagts fram för min skull.

 

Imorgon min lilla flirt ska jag ha present... ser verkligen fram emot det. Diskuterade lite rost med Spänn idag. Kom på nån anledning in på korv. Resten är historia. Dagen avslutades med en klockren kommentar: "Flytboj". Haha.

 

Darin är inte så hemsk som alla säger. Lär dock erkänna att det var rätt skojigt ändå... 


Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits