Så var man fri!

Sommarlovet har idag börjat klockan 16.45. Det var då jag stängde dörrarna till arbetsrummet och larmade på baracken. De här två dagarna har varit ett långt träningspass, har nämligen möblerat om. Jag har dragit och puttat och skjutit och burit. Slutresultatet blev ändå rätt okej. Ringde även Gunnar som skickade över Jörgen som kom inom tre minuter. Sen låg han där på rygg på golvet medan jag stod och tittade på. Extra skönt var det att få meddela detta för dom andra - att de minsann fixade det jag bad om på en gång. Det gäller bara att göra det på rätt sätt. Inte ge order, inte verka för korkad =) En balansgång jag blivit proffs på. Började surra om insexnycklar (elelr vad de nu heter), kanske var det just det som gjorde att det klickade på en gång=)

 

Hamnat i valet och kvalet. En fot hos varje. Hur ska man göra? Ska ta och leverera beskedet imorgon tänkte jag. Känns iallafall inte så bra, men det är inget att göra åt. Fasen, hatar hamna i såna här sitsar. Var även i val och kval om att åka hem redan idag, fått mail från mamsen med ett vov vov från Dreva. Saknar den där hunden så otroligt mycket. Luktar gott=) Eller som jag säger: snuffe gott=) Samtidigt måste jag vara kvar till imorgon lunch, ska ju äta grillat hos min nya familj. Men sen då? Skita i fikat och dra? Hmm, vet ej.

 

Klev ur bilen idag i garaget. Kom på att jag tänkte att jag inte betydde något ändå. Hur kan jag vara så dum och tro att jag gjorde det? Lättglömd om inte annat. Någon som däremot inte hade glömt mig var ju Berglund=) Fasiken vad glad jag blev när jag fick en välkomsthockeykör på Strandcafét av TobbePop och ett par gnistrande ögon av Lars-Göran. Alltså, toksaknar verkligen. Måste lyst genom, för Inga-Stina till och med märkte av det och gav någon kommentar. Vill att det ska vara som det var när jag kom till Kga. Vill vara med dom. Saknar dom så mycket så att det är otroligt. Ändå är det extra gött att när man träffar på någon av dem få den där bekräftelsen. Se att de verkligen tyckte om mig. Att de också saknar mig.

 

Ska idag käka nåt riktigt gott men måste ringa mamsen och fråga hur man gör :D hahaha. Helt otroligt vad kass jag är... Adjöken säger fröken.


Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits