Nya smeknamn

Vet bara inte vad jag kan kalla personen för...hmm, återkommer efter ett tag. Just nu "tunnhårig eller högt hårfäste". Hmm... han e iaf körd. Nåväl, haft en riktigt bra dag trots vissa missöden... eller nu e det ju mitt i natten så jag syftar på fredagen som varit. Va ute i Linnebäck å gratta studenten å sen kom Bodd hit hem å vi skulle väl ut å käka, men det bidde lite argentinskt rödtjut å en hel del snack ist. Å fasen va najsigt. Fick dessutom en ny korkskruv att anävnda på mina bagar. Nicht bad...å jag erkänner väl härmed: Bodd - du räddade hela min strategiuppgift... hur du gjorde det vet jag inte, men okej...

 

Har ingen Bridget-anda idag. Eller...

Popcorn - 1 enhet

Rödvin - 3 enheter

Kompisar - plingplingpling enheter.

Rökt fisk - ½enhet (fasen va gott)

Cig - nada

Pojkvänner - nada, zero, zip

 

Tänker inte ha nåt uttömmande just nu, uppdaterar hellre senare... adios amigos...

 


Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits