Midsommarfirandet 2005

Blev faktiskt helt okej. Hade en riktig downperiod där på eftermiddagen med skallbank och allmän brist på motivation. Ordnade upp sig. Jonkan kom och vi käkade här hemma. Blev riktigt sent innan vi cyklade till Skutan. Hmm, var hon typ elva när vi kom fram eller nåt. Har inte riktigt tidsbegrepp. Satt där, min augustidejt var där. Haha. Sen började ju Strand yra om inbjudan, tänk att jag aldrig fattar om han är seriös eller inte. Iallafall så har vi nu kommit fram till att jag ska säga "Kom in i mig" till honom, så att han fattar. haha. Jonkan trodde för övrigt att Strand hade min Rambolåt men han hade den inte. Var tydligen Gajt som var Rambo. Haha. Kommer jag inte ihåg. Men nu när Strand inte hade den så rekommenderade de mig att prata med Blomman. Ska jag göra. Om Blomman  har den så är han mer kung än vanligt. Blomman har allt. Är bara att inse. Fick en ny kontakt, vi diskuterade fallos hela tiden, fasen, överallt är det såna. Killarna sa att man inte skulle säga att de tänkte på sex hela tiden eftersom vi var snäppet värre. Blev nya inneordet. Fallos. Låter som skål ungefär ju. Haha.

 

Fick ett kort sent att förglömma. Ett äkta rövkort. Poserade till och med. Haha. Sen kom Laggen ut. Då försvann mitt objekt. Regnade som fan. Efter fyra var det lite stiltje på sällskapet. Jag var pigg och Jonkan med. Försökte hitta mat men det bidde bara kall kokt potatis. Fick duga. Dippade i beasås en bit, men det var snoräckligt. Cyklade hem till Jonkan, hemma, hmm, ingen aning. Var dyngsur, la mig i skinnsoffan som vanligt, gick rba i början, men sen blev det ju varmt och jag klibbade fast i den. Vaknade halv sju. Sen har jag sovit från och till. Sover inte alls bra där. Mamma ringde och de skulle till morfar. Kom och hämtade mig efteråt. Slapp cykla hem. Regnade ju idag oxå. Sen käkade jag vid hemkomst, fan va hungrig. La mig, satt på StigHelmer, Nueva el Stockholmo. Sprang och jobbade lite extra på Gustavsbergsbussen ibland. Suck. Men nu är jag nog fit for fight igen. Vet inte om det blir fest ikväll igen, men spar mig nog. Ska försöka ta mig in till stan, Jonkan och jag kunde mörda för ett Maxmål igår. Ska nog in och ta det idag istället.

 

Göru va fröken :D:D:D, hahahahaha, garvade när jag kom hem idag och såg det där. Garvade även när Laggen och andra diskuterade Leksands frånvaro av guld. Kunde inte låta bli, var bara tvungen :D Haha.

 

Hmm, i torsdags va jag ju fyllechaffis. Då skulle de ju ha mAx. Men asså, dörrarna var öppna och när de kom in ba "Vi stängde kl 23" och klockan va halv två. Dagens mysterium, varför är man på jobbet 2½ timme efter man slutat???

 

Vi har startat en sekt. Piss-sekten. Intagningsprov. Trodde inte det om min pappa :D Men kul var det. haha.


Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits