Kan inte vara sant, men jo då...

Jaha, lördagkväll. Inget speciellt. Satt och pratade med Jonny Boy i telen, kom på tal om cityfesten (Malin H hörde ju av sig idag och då blev festen aktuell). Inget mer med det. Satt nu på kvällkvisten och skulle kolla vilka artister som blitt färdiga, och vad ser jag? Jag är en hel vecka sen!!! Cityfesten i år går av stapeln 10-13 augusti, vilket innebär att jag inte kan gå! Första året sen det startade som jag inte kommer vara där! Panik! Ångest! Big chock! Jobbar ju på onsdagen och på torsdagen åker vi på Helsingforskryssning med gymnasieskolorna i Kga. Jag vet, jag ska inte klaga, men det här var det enda jag hade sett fram emot i sommar. Fasen. WHYYYYY??!!

 

Funderar på att ta countryn istället men jag kan vara ärlig och erkänna: det svider att betala pengar för sånt när det andra var gratis. WHYYYYY??!!

 

Är paralyserad, chockerad, frustrerad och allt vad man kan säga.

Har ett ord nu som funkar, tack Klejs för BBsäsongen: WHYYYYYYYYYYYYYYYYY??!!

 

Måste vara dagens i-landsproblem... åååååå


Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits