Inte som andra tjejer

"Du är värre än Ove!" Jajaja, sluta klaga. Kan inte hjälpa att jag hatar att gå omkring i köpcentrum och kolla på kläder. Skiter i att det är brukligt att tjejer gillar det. Jag gör det iaf inte. Ska jag handla så plockar jag på det jag ska ha och är sen färdig. Allt är fixat på en halvtimme. Idag har jag spenderat nästan, hmm, vad böev det nu, tre och en halv timme i Valbo. Plus bilresan. Plus väntan vid Prix. Arla på besök idag. Fråga vad alla andra tyckte.

 

Gjorde bort mig idag. Fett mycket. På Vero Moda. "ööö, kolla in damen bakom och hennes ögonbryn." "Liiiiiiiza, du har gjort bort dig!" "Dårå?" Vände mig om, där stod tanten med sin dotter,. Dottern i sin tur hade nyss stått bredvid mig och Kluck. Jag sprang iväg bakom en klädhylla. Skit samma, hon hade konstiga ögonbryn,

 

Jag heter Humle, och jag heter Dumle....

 

Kanske ska till Höljes trots allt. Direktörn ska fixa bil bara... därför ett kanske...

Vill leka med en normal person, vart är du Jonny Boy???

Diggar techno på kassa högtalare på datan. Hittat nya favoriter... på egen hand. Play it hard.


Kommentarer:
Postat av: Megalomaniacal

hell yeah!!

2005-06-23 @ 02:21:02

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits