Goda grannar

Hmm, eller inte mina grannar. Utan Klaras. Eller Oves. Jag vet inte vad jag ska säga. Ove kom med nyheten om att de iaf var systrar och bägge var tjejtokiga. Sen kom en kommentar om att det märktes eftersom de var som män. Och jag kontrade med att det inte beror på staketbyggandet. Jaja, sen hade jag utfrågning. Tycker det är lite intressant trots allt=)

 

Va hos Jonkan igår. Sen mötte jag en bekant och jag och Jonny Boy hade en egen Texas Hold´em via telefon. Haha. Han hade ju skickat sms och hade tydligen skickat det till 118 100. Hahaha, garvade på mig. "Det finns ingen uppgift om festen är slut. Detta kan bero på att det är ett hemligt eller oregistrerat nummer." Haha. Årets garv. Pratade med aset igår. Han var grov i munnen. Inte van att höra honom så, nya raggningsrepliken är tydligen "Ligg med mig!"... Tyvärr framgick det inte om den funkade eller ej. Jonkan hade teori om att det var ett Stockholmssyndrom. Kan ligga en del i det.

 

Midsommar??!! Någon??!! Ingen vet. Sen kom jag på att det är Höljes första helgen i juli. Kanske ska ta och bege mig dit... Mantorp i hmm när det nu var. Kanske Jonkan kunde hänga på. Vore kul om Steipen körde. Hmm, lär väl skicka ut efterlysning om det är nån som e sugen.

 

Kollat på fotboll idag. Liam sov. Klucken hade mjölkläckage. Jag föreslog att hon skulle sommarjobba på Arla, Ove garvade men jag vet inte om hon gillade/uppfattade skämtet.

 

På återhörande...

Efterlysning 2: Söker polisradio och eu-moppe (modell som kusse har). Billigt! :D


Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits