Från toppen till botten på en minut

Hunden hatar mig. Eller inte nu kanske. Men idag. Hon älskade mig när jag hämtade henne ur hundgården. Hon hatade mig när jag tvingade in henne i duschen. Hon gav mig en mördarblick när vattnet kom forsande ur kranen. Sen hämnades hon. Innan jag hunnit ut så ställde hon sig och ruskade. Jag var minst lika blöt som hon. Efter detta viftade hon på svansen och vi gick ut på en promenix. Kom tillbax, in i hundgården och ville inte ens säga hejdå till mig. Men jag var älskad igen när jag kom ut med kvällsmaten. Bäddade lite extra åt henne och klappade henne mer än vanligt. Så nu är vi nog kompisar igen=)

 

Har tokregnat här efter lunch. Åskat. Mullrat. Blixtrat. Jag har mest sovit. Ringde Bodd på förmiddagen, ville höra hur det var med Saffran. Och nu är hon på planet. På väg. Thailand. Härligt värre.

 

Haft en okej dag, borde gå ner och hålla papsen sällsis men orkar inte. Hittat roligare saker å göra. Eller inte,,,

 

Kollade på damfotbollen igår. Attans otur. Men var riktigt bra match. Faktiskt... Slut på idéer nu. Adjö.


Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits