En ny ointressant dag

Måste sluta klaga. Men va fasen, händer ju nada zip zero. Nothing. Gick ut och staplade ved en timme till idag. Allt i tron om att bli lite solbränd. Man brukar ju säga att den jämnaste brännan kommer ju när man rör på sig utomhus. Pyttsan. Tror inte ens jag fått en liten gnutta färg på mig alls idag. Bara skit. Vedträna innehåller myror och jord. Hunden låg som vanligt och blängde. Sen la hon sig ovanpå utbyggnaden och somnade. Tänkte ett tag lägga mig där inne emd henne men då blir man väl idiotförklarad. mer än vanligt. Om det nu är möjligt, Johansson kom ut och han var riktigt trevlig. Sen kallade han hunden för Gnällmaja och Lortlisa (eller är det Liza?...) Va tusan, hon e ju nytvättad.

 

Gav upp och satt mig istället på balkongen och skulle sola. Förmiddagssol är det på framsidan. Jag satt där på eftermiddagen. Kallt som is. Flyttade mig så jag fick lite sol i ansiktet iaf. Läste Harry på engelska. Fattar ungefär hälften. Måste gå en engelskakurs. Fånen ringde, jag log efter samtalet var avslutat. Får mig alltid på gott humör. Dessvärre kunde jag inte idag, men lovade att höra av mig när jag kommer tillbax. "Det e lite svårt, e ju typ i Gävle just nu." "Ja juuuuust fan, du e ju där," :D Första helgen i juli sa jag, kom sen på att det va ju Höljes men tror inte jag kommer att kunna åka dit. Ska höra med direktörn om han är sugen.

 

Sov alldeles för länge idag. Hade klockan på ringning för jag skulle flytta ut mig på balkongen och sova vidare, men det såg så kallt ut så jag sket i det. Måste bli brun. Hata att ha det kravet. Lättare med solarium, men orkar inte gå ner i källaren =)

 

VARFÖR HÄNDER INGET KUL???? ÅÅÅÅÅ TRISTESS!!!

Undrar om man ska få med nån på minigolf idag... äga lite grann. Som vanligt=)

Träffade Göransson igår på hemköp. Begärde att de skulle fixa en kräftskiva och bjuda in mig. Nu är det upp till andra att ta tag i mitt liv =)


Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits