Boooring

precis som min käre Homer skulle sagt. Asså, jag fattar det inte riktigt. Liksom i Kga har jag riktigt boring. Men om man har boring i Äby så är det hell way värre. Det går inte att beskriva. Allt är dött. Jag skojar inte. Alla sitter och väntar på the big happening typ. Jordens undergång. Bara för att det ska hända nåt. När man sen kommer med kreativa förslag på saker att göra så orkar inte folk. Eller bara säger nej. Så melodin i den här lilla byn e att man åker hem till nån annan som har tråkigt och sitter och blänger där i tron om att det ska bli nåt kul som händer. Doh.

'

Saker händer i Gävle. Tyvärr. Eller i Bomhus rättare sagt. Vem är så sjuk och våldtar en fyraåring? Vem är så sjuk att den misshandlar fyraåringen? Vem är så sjuk att den misshandlar med utgångspunkt att fyraåringen ska dö? Lekplatserna var öde. Alla var inne. Bomhus. Barnfamiljernas paradis. Eller.... 1,5 mil från mig. 1,5 mil mellan boring och vidrig upplevelse.

 

Midsommar då? Hm, ingen vet. Som vanligt. Ska väl ställa mig på vedbacken istället. Ta en grogg och ta i med hårdhandskarna. Spela kubb med vedknubbarna. Plockepinn med för långt klyvna trän. Dansa kring vedhögen. Ni ser, jag har värsta kreativa lösningarna.

 

Läste lite mer Harry idag. Är smått förälskad i den pojken=) Ska bara övertala nån att följa med på bio i höst. Ni ser, ännu ett kreativt förslag. Låg ute på balkongen, hade satt upp överkast som skydd så man kunde vara nästan helt avklädd (jäkla insyn annars). Men pyttsan. Har inte fått nån färg. Mamma säger att jag fått det, men har inte ens märken efter BH-banden. Imorgon ska det bli regn sägs det. Då ska jag och mjölkkossan till Valbo. Ska filma BengtÅke. Om det är fint väder trots allt ska jag gnida in mig i olivolja som de gjorde i BB och lägga mig på balkongen istället.

 

Morbror är gullig. Han och jag ska på kryssning. Partyhatten på igen alltså... Hmm, en helg där i juli. =)

 

Jonkan ringde nyss. Jag ska hämta upp honom (nytt förslag a´la mig). Ska hem till direktörn. Tror inte det är roligare där heller... Allt förslag från mig. Borde jobba som förslagskommapåare.


Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits