Ytterligare tid har förflutit

Jag vet. Jag är inte så aktiv längre. Jag orkar helt enkelt inte. Men ska...ska försöka förbättra mig. Den här veckan har varit omtumlande, en hel del faktorer som spelat in och fortfarande gör. Så himlans tragiskt. Låg och läste "Ro utan åror" idag. Sträckläste. Såg inte henne, utan honom. Orättvist och skrämmande. Tänk om det är så där man ska dö? Inte kunna göra något åt det, känna maktlösheten och hur livet bokstavligen försvinner.

E SouthPark på TV, Kiiiiiick ass! Enda som är bra just nu. Varför TV-licens för sånt skit annars???

Var på Woodys i fredags, riktigt trevligt och riktigt gott. En del inträffade händelser och en riktigt bra rond på väg hem.

I lördags var det stressdag a´la Liza. Upp halv tio, till stan och tokshoppade och in på bibblan, hem och tvättade, käkade, torktumlade och halv två kom Bodd för att hämta mig. Till Statt men först stan och Melkers. Messade Basson och sen var jag och Elin nervösa. Hmm, en del huvudbry... hem, sen käka och sen till Bodd och kollade film (men pratade mest), sen hem och lekte vid datan ett tag.

54 spänn, ändå en del kvar i bilen.

Visste inte vad jag skulle käka idag, hade tagit upp köttfärs och tänkte käka tortillas men sen såg jag recept hos Cissi och gjorde det. Gott och enkelt. Tyvärr är inte min mage god och enkel, mååååååste söka ny hjälp för den. Suck.

Kvällen vet jag inte vad det blir. Lite drömmar (ååå apropå det, spooky på hög nivå med knivhuggsdrömmen) om något eller någon.

Haha, samtalet igår, skrek fasen så det hördes hur långt som helst=)

På återhörande. Slurpelislurp... vill vill vill. Och Strand e ensam hemma när jag kommer, varför flyr alla andra kommunen? =)

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits