Slut på friden

Hmm, eller vad man nu ska säga. Kommit på mig själv att jag inte bloggat på aslänge (kanske ska sända en tacktanke till Cissi som utan att hon visste det påminde mig om det). Vad har då hänt? Hmm,.

*Kryss med Bööörtil. Lärt mig att Hyschpa betyder kvinnligt könsorgan på Alftamål                                             

* Tjejkväll här i fredags. Fem pers. Fyra på Bakfickan. Gratis. Å Spänn.

* Blitt så desperat att jag ett tag övervägde att höra av mig till Skinnbrallan igen, avstod efter viss fundering

* Blitt Bitch number one. Tänk att sanningen kan göra så ont. Vad skulle jag då gjort? Kan inte vara tyst längre. Jävla less på det där beteendet.

*Träffat Tuva och Sara. Myyyyysunge, vill ha en sån. Skrattade med Sara, skulle hälsat på Hillman men han vägrade ju bjuda in oss innan jag åkte. Vill ha Sara på närmre håll!

* Kontakterat med Malin H. Töcker öm döj Malin Fågöl. :D

* Läst Pottan... vill ha den sista boken. NU.

* Varit en hel del med familjen. I regnet.

* Vart med kussebusse. Grattis till myndigheten :D och lägenheten... fasen vilken fin.

* Blivit Pärlägare. Min gobit. En riktig läckerbit. Mmmm...

 

Och idag... börjat jobbet.... tyckte det var igår jag var där. Helt okej och god frukt (mindre gott med oliver, undrar om det tillhör vuxenpoängen... måste diskutera med Bodd om saken).

 

Och nu.... nu e  det friidrott för hela slanten. Tarja ville jag skulle komma på Bofors första isträning, men jag åker ut till henne imorrn efter jobbet ist. Måste bara kolla på hur jag ska ta mig dit. E inte inne på mindre vägarna i Kga än... kommer väl att komma bort på köpet =)

 

Hejsvejs så länge, ska skärpa till mig med det här bloggandet igen. Men jag är mäkta stolt över mig själv... har faktiskt kommit från databeroendet lite granna nu under sommaren ju!


Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits