Med benen placerade i olika världar

Hur tusan ska jag kunna bestämma i vilken värld jag vill vara när jag inte ens kan bestämma vad det blir till middag? Och apropå middag - äkta vuxenpoäng för de kommande maträtterna.

 

Varit på kryssning, trots allt. Var hemma igår, trots allt.

 

Jäkla irri, sluta anklaga mig när jag inte vet hur ni vill ha det. Jag kommer inte så fort ni ropar, ni kan inte få mig att sitta på plats bara för att ni knäpper med fingrarna. Robban hörde av sig igår, all credit för det=) Lovar, du ska få det du vill nästa gång jag e hemma. Hoppas du hade kul iaf, trots mitt bortfall (haha).

 

Sitter och funderar på om man ska ringa till alla dem man e så besviken på, men jag tror inte det. Varför ska jag tjata om min existens när de ändå inte verkar bry sig. Det är som att gå på smällar varje gång jag vaknar, varje gång jag blir påmind. Och sen då, varför ska jag vara så lätt att komma tillbax till? Bryr ni er inte nu så behöver ni inte bry er sen heller.

 

Vem ringde i natt halv tre?? Bara undrar...

 

Suttit och avverkat alla Sex and the city-säsonger... vill ha en egen ryss eller en egen Mr Big=) Kom in i en riktig svacka idag när jag låg och funderade. Lyckopiller here I come. Eller inte...vet inte jag.

 

Just nu maraton på Tv, samtidigt i bakgrunden är det en töntig finsk unge som springer, ska ringa hans mamma och gnälla. Hatar sånt där.

 

Kontakterat idag. En hel del. Dels min nya kompis i garagelängan. Samtidigt med honom kom den ökända, kolla du, jag äger dej ändå hur du än försöker överträffa mig. Sen va jag på Ica, två gubbar kommenterade att jag ba hade ett lyse och jag svarade med att det är lagen som säger så. Ge fan i att säga nåt om ni inte vet, men jag skämtade lite med dem iaf fast de la sig i och det kändes rätt bra ändå. Inne på Ica fick jag kontakt med nån som letade efter pulversås, asså, ser jag ut som att jobba där?? Pekade ut honom mot en annan hylla, jag vet inte vad det var på den. Tveksam om det var sås iaf. Sen stod jag i grönsaksdisken och såg intelligent ut medan jag plockade i exotiska saker, blängde lite extra på kärringen med vanliga ingredienser. Ska bli sån.... en sån överklassbrud på Ica. Ska bara handla värstingprylar och visa upp min varukorg för alla som ser griniga ut. Nejdå, kanske inte, men nästan...

 

Simpsons väntar i DVD´n, doh....

 

Fem minuter senare: Jaså... var det han som ringde i natt?? Haha, kussebusse, du skulle bara veta =) Jeje, får väl höras av senare istället då. Hihi...


Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits