Helg snart eller?

Jag har nedräkning...tills jag blir pensionär. Typ. Fast asså, jag gillar mitt arbete. Ibland. Men jag gillar även att inte göra nåt.

Pratade med Tarja på fånen... tihitihi.
Simpsons på TV. Doh!
Premiär för Outsiders idag på femman, äntligen.

Hmm, vad har jag på hjärtat? Kanske inget speciellt. Inget förutom att jag ska bli tidningsinsändarproffs. Allt under pseudonym.

Ågren AB, haha, jag ser fram emot bilder jag.

Ikea...burkinköp. Å Lidl söndagsöppet. Bara en massa nyheter.


Ska ringa mamma idag. Ska minsann berätta att Bodd & Gyllis var elaka mot mig. Jag ska höra hur hennes reaktion blir. Fick tillåme slå upp ordet idag i ordbok för att se vem som hade rätt uttal. Å gissa... ja visst, såklart, de hade rätt. I 25 år, 11 månader och 24 dagar har jag sagt fel. Men och? Jag tänker säga det i fortsättningen oxå... det kallas dialekt. Dialekt är sexigt. :D haha, eller....


Mmmm, ljuvliga bilder spelas upp framför mina ögon. Slurpslurp.

Liza - en tjej med status och respekt=) Tihi.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits