Plutteskrutt

Kaiza var ute i skogen idag med mig och pappa. Hon gör stora framsteg när det gäller uppförande i skogen, men tyvärr har det inte blivit nån hare än för henne. Idag skällde hon 15 min på älg. Hmm..

Iaf. Så när hon varit borta i typ 2 och en halv timme så trumpetade jag och ropade. Och sen pejlade vi henne och kan ju veta vad hon gör. Och hon kom närmare och närmare och sen kom hon som ett expresståg på vägen och var såååå lycklig =) Korv och smörgås till henne för att hon var så duktig. Skulle ha gett hööög poäng på jaktprov, men som pappa sa "Det andra skulle det inte bli mycket alls på..." Man ska se det positiva i det hela och bara kolla en del tycker jag=)

Om 2 veckor fyller hon ett år. Då jädrar ska det bli första skjutna haren för henne och sen är det Frolictårta=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0