Luden

Jag vet att jag är pensionär. Men I like it. Tog in vovvarna idag och mamma fick duscha dem för de luktade pyton. Kaiza sprang in utan problem, under tiden försökte Dreva vara full i fan. Hon la sig i soffan och verkligen låtsades sova. Direkt när hon la ner huvudet. Jo säkert bruden... sen när det var hennes tur så försökte hon som alltid slippa så det var bara att koppla henne och köra bestämda metoden.

Efter schamponering la sig Dreva i soffan medan Kaiza hade ner en brödrost. Till slut la hon sig också men hamnade på rygg och hade arslet på soffryggen, vet inte hur jag ska förklara. Låg iaf och var världens sötaste. Sen trängde hon ihop sig med Dreva och la huvudet i mitt knä. Och sen sov de båda. Under en filt. Från kvart över åtta till halv elva har jag suttit i samma ställning.

När Lets dance var slut så vaknade lillskrutt och jag lär säga att det var som en bastu under filten. Jag förstår att de ligger ihop om nätterna för satan vad heta båda dogsen var.

Jag var luden efter kvällen, filtarna var ludna och kuddarna likaså. Kaizas päls är på väg att ramla av=)

Så oavsett vad folk säger - detta är kvalitetstid. Luden sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0