Onsdag v 32

Länge sen sist och länge sen vi kollade av måtten på hunden. Nu är Kaiza iaf 50 cm hög och väger 16,9 kg. Hade en gissartävling i morse innan vi vägde henne och jag förlorade, mamma vann. Pappa och jag var väl typ nästan lika långt ifrån, eller... han var nog närmre. Jag säger iaf att hunden inte var still och att resultatet beror på det. 16,9 var iaf när det var lika vikt längst.

Drevus väger vi inte. Jag tycker det är alldeles för svårt att få nån rätsida på henne och hon är så otymplig=) Men hon är iaf 55 hög, så det skiljer inte mycket mellan henne och Kaiza. Tja, några kilon iofs=)

Nu ska pappa och jag iväg för att skjuta. Länge sen sist det också... hoppas det går skapligt bra iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0